20101108

igår plockade jag å donna i köket hör att tore e i tomas kontor jag lyssnar men hör inte hörlurar dunka ner i golvet som det brukar göra,men hör honom hela tiden? humm vad hittar han på så jag går ut i kontoret å kollar men var FAN en han,hittar honom tre trappor upp i vår trappa till övervåningen.
nu går allt för fort nu kan han lungan sig lite han e riktigt snabb när han kryper å jätte duktig på att resa sig upp å ta sig mellan möbler.herkules vatten skål e favorit buset roligt när det blir en pool på golvet....antar att mer bus kommer.

har övningkört mycket iveckan så härligt att det går bättre å bättre.
i söndags berömde tomas mig =) men själv kändes det piss dåligt =( är jäkligt nervös inför körlektionen på torsdag

vart alla helgona helg så då var vi på min bonus farmors 80års middag i lördags innan vi åkte ditt så stannade vi vid min bonus farfar och farbrors grav å lämnade ett litet fint hjärta av mossa men den lite fin ängel på.
sen  vart det en jätte myssig middag med min pappas släkt de e så goa.
tore hade jätte skoj med min lilla syster hon hjälpte mig att mata tore å höll honom på topp humör =)



sen vart det söndag så min store syster maddis och hennes josefin kom förbi var jätte mysigt gick promenad åt lite lunch och bara va =)

bus med tores kusin josefin <3 i min kastrull låda det är några år mellan dom men de har riktigt skoj tillsammans
nu ska jag ner å kappa lite ved så jag kan ha lite myss vid kaminen sen ska jag kolla på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0