burr burr burr

dagen börjar som alltid med en burrig morgon promenad med herkules å det var fan inte skönt att gå ut i dag önskade att man kunde hoppa in med tore i hans åkpåse å bara myssa...
men det är otroligt vackert med snö man blir på riktigt jul humör =)

sen har dagen gått jag har haft en lite fräs dag idag haha ibland e det synd om min man.
i morgon fyller tomas hela 27år så det har städats å bakats idag min gulliga man gjorde ett hjärta av bull deg till mig haha han e härlig..
medans tomas skurade hall golvet så var vi ute på lunch promenad i stormen haha
tore tyckte det var skoj med snön och när jag inte såg nåt i glasögonen fulla med snö å imma tyckte han var skit skoj.
tore fick sitta i snön en liten stund satt bara å titta såg lite fundersam ut


börjar bli riktigt nervös inför första körlektionen trodde att det skulle ta längre tid innan den dagen var här å det är bara runt hörnet å så kom detta väder riktigt olägligt får intalla mig att allt kommer gå bra men men det är väl bara att vänta å se =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0