full rulle =)

dagen började med ja myss i sängen med min skrutt sen var det bara att gå upp å ficksa i ordning mig sedan i väg på körlektion kl 8 det gick så jäkla fint känns så härligt
min lärare tomas ja att jag har talang för att köra men vi har lite finlir kvar att ficksa =)
kändes så skönt  för det gick F-N inte bra i tisdags med lärare å inte inte övningen med min tomas i onsdags gick åt helvete men det berodde nog på att jag var tanke sprid och inte på mitt bästa humör ska inte kör när man inte är på topp =)

sen efter min lektion kom tomas, daniel,alwa & tore å hämtade sen drog vi mot åkerstyckebruk å lämnade alwa hos sin mamma el rättare sagt dagis sen efter hej då vink där drog vi vidare mot arlanda inte alls aviss på tomas bror daniel som ska till thailand i tre veckor..
vi hamnade på ikea en sväng skulle ha lite smått å gott det vi mest behövde var nya kaffe koppar men vi kunde F-N inte komma överens så vi åkte hem kopplössa haha
tore var jätte duktig hela tiden fast han e riktigt förkyld han tyckte det var väldigt spännande på ikea med alla människor åå alla barnen

tore har fått låna en gåstol av sin kusin mille men han tycker inte om att sitta fast i den så länge så han brukar stå bakom den å använda den som gå vagn=)
efter maten i dag gick tore själv med gåvagnen men assistans av mig med svängar min store kille efter det
klättrade han upp för halva trappan självklart med mig i hassorna =)

inte den bästa bilden när han går med vagnen det är inte lätt att ta krot på
tore för så fort han ser att jag har kamerna ska han jaga den



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han går snart...

2010-11-18 @ 21:16:56
Postat av: jenny

ja fortsätter det så här går han kanske till jul ska bli kul att se =)

2010-11-18 @ 21:33:03
URL: http://angelmhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0