hihihi

tores förrsta tand är äntligen här upptäckte den i fredags.
han var inte alls pigg i veckan väldigt rosslig hostig beror väl en del på tanden tore har börjat skricka när man går iväg å blivit lite mammig lite mysigt...

helgen har vart super fredagen börjar med att tåget in till eskilstuna blir 17min sent men det kan man ta, sen när vi kommer fram till eskilstuna när vi ska ur tåget går inte vår dörr upp så jag får vända vagnen å försöka komma förbi å fram mellan sättena med vagnen ååå fastnar ja kommer inte ut två snälla utlänska killar försöker hjälpa mig å vrida på vagnen men nepp konduktören kommer så hon säger åt killarna att lyfta vagnen helt pötsligt e vagnen å tore uppe i luften tackade så jäkla mycket så jäkla snälla=)

men sen vart det myss men min veronica å hennes goa barn vi shoppade å åt gott mycket prat å skratt ja e jag pratar väldigt mycket å hoppas hon inte känner sig övertrampad vi träffas ju inte så jätte ofta så när vi träffas blir det som en bomb om allt å inget =)
sen åkte jag å tore buss ut till min bror robert. tomas var redan där med herkules tomas hjälpte robert att tapetsera i hans kök så de var en hel helg med god mat å myss....
tog en sväng till tuna park å shoppade loss till mig å tore min mamma e go å höll mig sällskap

vart fullt med myss denna helg å jag har så mycket att se fram i mot =)
<3

tore håller koll så gubbarna gör rätt tycker att maskerinstejpen e bättre i munnen
än på golvet

tore tycker att killarna behöver mer saker kollar verktygslåderna å stegen

lite mys å bus med mormor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0