fler tänder på G??

tore sov inte så bra inatt undrar om det är fler tänder på G..
vi gick upp vid 7 då var det bara att ficksa iordning oss för sen vid 8:30 kommer tores snälla farmor å är här hemma med honom så jag kan gå till körskolan, körlektionen gick fint i dag tills sista uppgiften då visste e jag van inte vart jag hade ratten å däcken uch men bokade fler lektioner det är ju bara att träna å träna..

dagen har vart lung tomas har jobbat å vart på arbetsförmedlingen så tore & jag har passat på att gå promenad i snön med herkules å bara tagit det lungt.
sen på eftermiddag kom tomas syster helena med sin karl jonas med 2 av sina barn.
vi ville att de skulle komma å kolla på vår övervåning hur vi skulle kunna bygga om.
tomas och jonas kom fram till ett förslag men jag får nog suga på den att tag så får vi se om det ska rivas hihi

tänkt ladda upp lite kort me det ville sig inte får se i morrn
ska kolla på unga & bortskämda fattar inte hur det kan vara så???



Kommentarer
Postat av: Samantha - mamma till Ebba!

Hm, jo det kanske jag har fått! Den måste jag leta fram, tack så mycket för tipset! :)

2010-11-25 @ 20:44:38
URL: http://ebbaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0