idag

idag kom svärmor å pelle över tomas skulle hjälpa pelle å svärmor hjälpte mig å sätte ihopp en söm på en av tores tröjor han fått av henne.
nu sover lilleman sen efter lunch tar vi en sväng till lager 157 å tittar in hos tomas syster maria som bor i hälleforsnäs....
igår träffade tore och jag. sara å hennes elsa å elin med hennes lukas tog en promenad runt orrö var inte den trevligaste promenaden tore vart hungrig tidigare än jag trodde så fick gå å mata honom med rån och majskrok min lilla fågel unge var så förbannad på mig för att han inte fick mat så de var fort fram med mat när vi kom hem till sara.
hos sara var det bus med barnen å sara bjöd på våfflor sååå gott var jätte länge sen man åt våffler =)
tomas var snäll å hämtade oss kändes bäst för tore för han var så trött somnade så fort han hamnade i bilen kände mig bara lite taskig mot elin som fick gå hem själv som tur e har hon inte så jätte lång att gå.
sen när jag kom hem hade tomas ficksat å donnat så duktig =)

tore har börjat borsta sin första tand så duktig tandkrämen i e inte det godaste

tore får äta en hel del själv beror lite på vad jag bjuder honom på för han äter bara med händerna själv. ger man honom skeden i handen så äter han bra, men teknik mellan sked å tallrik får vänta lite

blir lite kladdigt men allt gå att tvätta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0