hej hopp

hej hopp i måndags var jag & tore med sara & elsa till öppna förskolan riktigt mysigt ställe.
tore trivdes som fisken i vattnet han bara körde på det där busfröt haha, jag kommer nog inte ha en lugn stund med honom =)
tore hittade dockorna ganska fort,hon som har förskolan tog fram stora finna bilar till honom men de var inte intressant dockor och andra barn han e som en ångvält mot dem.
tore somnade mitt i leken så det var bara att ta på honom och gå hem å han sov min lilla prins så jag kunde städa å plocka när vi kom hem =)

tisdag morgon promenad med herkules passade på att gå och hämtade ett paket hade skickat efter en åkpåse till tore självklart en kronan eftersom vi har en kronan vagn=)
sen vid 11 kom mammorna från föreldragruppen med sinna sötnosar. käkade lite lunch och fikade lite men fan vad snurrig man blivit sen man vart mamma å det hjälper inte heller att tore var trött å skrek på mig haha
det är alltid trevligt att träffa tjejerna de e härliga.

ja i dag e det onsdag jag har vart så trött i flera dagar nu så i dag låg jag kvar en timme efter tomas & tore gick upp men jag hade gärna sovit längre.
tomas å tore åker med daniel och anton till badhuset i dag tycker att det är super bra för tomas å tore att få lite tid tillsammans allena utan jobbiga mamman, ska ängna tiden till herkules och se om man hinner sova en stund=)

måste ju vissa vad mitt busfrö hittar på nu, nu ska han upp åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0