vad har hänt

ja vad har hänt resten av denna vecka tomas fyllde år i onsdags de var trevligt.
sen vart det torsdag första körlektionen kl 10:45 så tomas kör tore och mig till svärmor hon e snäll å tog tore när jag körde å tomas skulle iväg på konferans...
går till skolan nervös som fan min lärare tomas kör ut mig till ett lungnare ställe där körde vi lite krypkörning och växling 1-3 sen körde jag runt "stan" å tillbaks till skolan gick FAN så mycket bätter än vad jag trodde det skulle
göra =)
fredag hämtar min otroligt snälla svärmor mig å tore kl7:45 å kör mig till körskolan å tar tore med sig=) tomas hämtade tore så mötes vi på affären fick underbart leende av min lillkille när han såg mig <3

sen på fm kom min mamma pappa min syster maddis med sin josefin käkade tacos tillsammans
maddis och josefin stannade å sov kvar å höll mig sällskap när tomas var iväg på fest.
var jätte myssigt josefin och tore busar hela kvällen å målar med fingerfärg kladdigt blev det men fint
så myssigt att få ha mina tjejer hos mig kvällen slutade med att jag å syrran kollade på sex in the city2
sen var det god natt.

söndag farsdag tore vaknade vid 7.30 å smög vi upp å gjorde ordning så han skulle få frukost på sängen på brickan la vi ett litet packet..sen bar det iväg till svärfar vi 10 alla tomas syskon var där med barn myssigt de e så goa med tore oxå..sen vid 12 kör vi vidare till min pappa i eskilstuna min familj e väldigt bullriga men underbara ;) tror bara min lilla syster e rätt tyst av sig men det var jag oxå än gång i tiden hahaha

nu e kl 21 å tore sover å vi tar det lungt vid varsin dator =)
i morgon e det öppnaförskolan så det är väl dags att susssa snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0