myss förmiddag!!

tores trevliga fastrar bjöd med mig och tore på en spel förmiddag riktigt myssigt maria bjöd på riktig god frukost kändes lite som en lyxig hotell frukost..spelade ett jätte bra spel brokus tror jag att det hette påminde lite om tetris men endå inte rekomenderas.
fick titta lite på lilla mille tores minsta kusin sån liten plutt kan inte riktigt förstå att tore vart så liten som han.

när vi kom hem var det bara att få i oss lite mat då ringde min kära syster vi pratar allt för sällan men det är väl mycket mitt fel e skit dålig på att ringa folk..men men hon berättade att de har ultraljud på fredag ska bli myssigt att höra å se hur det ser ut =)
måste ju berätta att tore passade ju på att göra aja baja medans jag pratade i telefonen han välte herkules vatten skål så han låg å plaskade så myssigt å var dy blöt de var det tredje om byttet i dag=)

sen kom tomas hem var en sväng till biltema med sin bror
så jag satte tillbaks blibarnstolen i bilen men vi satte tore bak nu, så vi kan övningsköra mera å slippa krångla med den varje gång.

så akta er i morgon e jag på vägarna hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0