slut =)

ja helt slut tore har krånglat nu flera nätter å man blir så jäkla slut men jag har min söta man hemma nu så han e så snäll å tar tore på morgonen
så om jag vill el kan så får jag sova en stund till det var första morronen idag som jag kunde somna om brukar ligga å lyssna på dom annars så tror jag att jag håller på att åka på nån jäkla förkylningn


varje dag är fullt med spänning men tores upptäckter.
bara i dag har han haft ett å annat i mun japp allt som går in ska in,hittat överdelen av tv bänkten så fått ta bort fotoramar som jag haft ståt där och just nu står han och suger på sin tvätt lapp på tröjan ja allt ska in i mun.
igår passade jag på att bära upp lite saker vi haft ståt i hallen när han lekte bra vid sina leksaker under den lilla stunden jag gick upp han han leka vid kaminen ta sig en bitt till vardagsrums borden å där hittade jag honom stående vid bordet överlycklig av sinna fynd som fanns där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0