dom sista dagarna

dom sista dagarna på denna vecka gick men vart inte som man tänkt sig en trevlig dag med mammaorna vart inställd och en å annan trevlig middag som var planerad vart inställd på grund av att minna killar blev dåliga kändes  tråkigt men allt kan man göra en annan gång =)

fast tomas vart sjukt igen orkade han övningköra med mig går bättre å bättre i dag körde jag hem till mamma i eskilstuna gick ganska hyfsat har mycket å träna på vill ju ha de där jävla kortet...

hemma hos mamma e det alltid myss å systerdotter var där när vi kom hade sovit hos mormor var bara tur att vi upptäckte att klockan skulle ställas om annars hade vi väckt dom =)
kollade på klockan när vi vaknade åå gud vad duktig tore var så sov i sin säng ända till 6:15 men kl var ju bara 5:15 haha men upptäckte inte det förren jag satte på tv:n kl 7:15 men va fan säger de på trean att kl bara e 6:15 hahaha hade fan ingen koll i år.
var trevligt hos mamma & pappa  med mina systrar med dotter mina föreldrar bjuder alltid på så god mat.

jag körde en bitt hem men tore kinkig så vi fick byta tomas kan ju inte ha koll på dåde mig och tore.

hemma igen å plockar lite tomas och jag  ficksa lite här som vi kanske borde gjort för ett år sen el nåt sånt hihi
medans vi håller på hittar jag en garanti från onoff
- ne fan säger tomas
kvitto på min present
- har jag få en sterio hihi
japp fått de jag har gnällt mycket på att man inte kan lyssna på musik som jag älskar..
sitter här nu å lyssnar åå ne jag fyller inte i dag uten den 8/12 haaha

tore tyckte om kartongen från min present

perfekt lekhage hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0