hej igen!!

hej ser att ni är några som tittar in ibland å ber om ursäkt att ni inte fått läsa nåt på en månad uch ja har inte skrivit på en månad.
men tyvärr så är det väl lite så att jag inte hinner el orkar ,tore sover inte bra på nätterna det har han inte gjort sen han var 6månader så jag är helt slut på kvällarna när man igentligen har lite tid att skriva ner lite här.
på dagarna hinner man inte mycket det är full fart när man har ett busfrö som rör sig runt..
tore kryper runt som en raket =)
går gärna med gåvagnen men behöver lite hjälp att svänga
står mer och mer själv utan något stöd...mm

tycker det är så mysigt nu när man börjar förstå vad han försöker säga han kan ju säga mamma och pappa.
sen säger han nam nam e mat el då vet jag att han e hungrig.
en variant av lampa säger han ibland när han pekar på lampan.

ja vad händer med mig då kämpar vidare med körkortet hoppas att ha det i min han till sommaren =)
jag ringde min gamla chef på kommunen så jag ska jobba lite ifebruari & mars så får tomas vara hemma med
tore kommer vara väldigt nyttigt för mig för jag har väldigt svårt att släppa tore har vädigt svårt att åka iväg utan honom å barnvakt har inte inte hänt så mycket på hans 11månader kanske vart ifrån oss 10timmar på den här tiden... ja vad händer mer jo ska ju träffa min snygging veronica nu på fredag alltid lika härligt att träffa henne å snacka om allt å ingeting.
känns jobbigt att inte ha tore med mig tomas tycker att jag ska åka själv så jag bara får vara uch ja känns skit jobbigt men tror att jag får det trevligt...å har veronica sina barn med sig så kan jag lättare hjälpa henne om det skulle behövas...

ne nu känns det som jag bara skriver massa gojja säger hej  så ses vi snart här igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0